Bestellen

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland: De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland zijn €4,95.
Gratis verzending vanaf €50,-.

België: De verzendkosten voor bestellingen binnen België zijn €5,95.
Gratis verzending vanaf €50,-.

Duitsland: De verzendkosten voor bestellingen binnen Duitsland zijn €6,95.

Tijdelijke acties waarbij geen verzendkosten worden berekend, gelden uitsluitend voor adressen in Nederland en België.

Wat is de levertijd?

Jouw Zusss pakketje wordt binnen 1-3 werkdagen verzonden.

* Let op 1: wij kunnen helaas geen garantie geven wat betreft onze postpartijen. Je ontvangt altijd een mail, met een track & trace code, zodra jouw pakketje Zusss verlaat. Hiermee kun je altijd de actuele bezorgstatus inzien.

* Let op 2: tijdens feestdagen, acties en lanceringen is het bij DHL, PostNL en Zusss drukker dan normaal. Ondanks de drukte doen we er alles aan om jouw pakket zo snel mogelijk te verwerken en versturen. Houd er rekening mee dat het pakket later bij je aan kan komen dan dat je van ons gewend bent. 

Niet thuis tijdens de levering? Dan wordt het bij de buren afgeleverd, komen ze de volgende dag opnieuw, of wordt het afgegeven bij een afhaalpunt. Controleer hiervoor de Track & Trace code.

Kan ik per telefoon of e-mail bestellen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk, je kunt alleen in onze webshop bestellen. Ons systeem is eenvoudig en gebruikersvriendelijk, maar mocht je nog vragen hebben over hoe je online bestelt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik heb per ongeluk een verkeerd product besteld, kan ik dit nog wijzigen/annuleren?

Wanneer een order is geplaatst, wordt deze direct doorgezet naar ons externe magazijn. Hierdoor kan een bestelling niet meer gewijzigd, of geannuleerd worden.

Kunnen bestellingen ook worden samengevoegd?

Na het plaatsen van meerdere orders, kunnen deze niet samen worden gevoegd.

Ik kan een product niet meer online vinden, is het dan uitverkocht?

Indien het artikel online niet meer te vinden is op zusss.nl, is het artikel inderdaad uitverkocht. Het kan zijn dat een uitverkocht maat weer beschikbaar komt. Laat je e-mailadres achter bij de uitverkochte maat en we sturen je een e-mail zodra het weer op voorraad is.

Kun je pre-orderen op zusss.nl?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen per mail?

Het kan voorkomen dat e-mailbevestigingen in de spam/ongewenste inbox terechtkomen. Heb je de e-mail niet ontvangen na het plaatsen van de bestelling en is de betaling wel afgerond, neem dan contact op met onze klantenservice.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een orderbevestiging, daar vindt je een opsomming van je bestelde artikelen. Je ontvangt geen losse factuur. Indien je deze wel wenst, vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice.

Bezorgen

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland: De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland zijn €4,95.
Gratis verzending vanaf €50,-.

België: De verzendkosten voor bestellingen binnen België zijn €5,95.
Gratis verzending vanaf €50,-.

Duitsland: De verzendkosten voor bestellingen binnen Duitsland zijn €6,95.

Tijdelijke acties waarbij geen verzendkosten worden berekend, gelden uitsluitend voor adressen in Nederland en België.

Wat is de levertijd?

Jouw Zusss pakketje wordt binnen 1-3 werkdagen verzonden.

* Let op 1: wij kunnen helaas geen garantie geven wat betreft onze postpartijen. Je ontvangt altijd een mail, met een track & trace code, zodra jouw pakketje Zusss verlaat. Hiermee kun je altijd de actuele bezorgstatus inzien.

* Let op 2: tijdens feestdagen, acties en lanceringen is het bij DHL, PostNL en Zusss drukker dan normaal. Ondanks de drukte doen we er alles aan om jouw pakket zo snel mogelijk te verwerken en versturen. Houd er rekening mee dat het pakket later bij je aan kan komen dan dat je van ons gewend bent. 

Niet thuis tijdens de levering? Dan wordt het bij de buren afgeleverd, komen ze de volgende dag opnieuw, of wordt het afgegeven bij een afhaalpunt. Controleer hiervoor de Track & Trace code.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij de bezorging?

Ben je niet thuis tijdens de levering? Dan kan het pakket bij de buren worden afgeleverd, de volgende dag opnieuw worden aangeboden of naar een afhaalpunt worden gebracht. Check de Track & Trace-code om te zien wat van toepassing is.

In veel gevallen kun je zelf een andere bezorgoptie kiezen als het standaard bezorgmoment niet uitkomt. Via de Track & Trace kun je controleren of deze optie beschikbaar is. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor levering op een veilige plek rondom het huis of op een andere dag.

Kan ik een bestelling op een zelfgekozen datum laten bezorgen?

Bij Zusss is het op dit moment nog niet mogelijk om een bestelling op een zelf gekozen datum te laten bezorgen.

Wat kan ik doen wanneer ik per ongeluk een verkeerd adres heb opgegeven?

Is je bestelling nog niet verzonden? Dan kunnen we het adres aanpassen. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice per telefoon of e-mail.

In welke landen kan ik een bestelling laten bezorgen?

Wij leveren bestellingen in onderstaande landen:

  • Nederland
  • België
  • Duitsland
Shop kleding

Shop kleding

Met de dames kleding van Zusss straal je van oor tot oor. Van prachtige tops en fijne vesten, tot mooie jurken en warme sjaals.

Ontdek
Shop in huis

Shop in huis

Gezellige woonaccessoires kunnen van een huis jouw thuis maken. Steek de kaarsen lekker aan, plof op de bank en geniet!

Ontdek